Moštvo Renault F1 je v razburljivi dirki za VN ZDA v Austinu (Teksas) osvojilo deset točk, saj sta se Daniel Ricciardo in Nico Hülkenberg uvrstila na šesto oziroma deveto mesto.
Daniel Ricciardo je startal zelo dobro in se z devetega startnega mesta do konca drugega kroga prebil na šesto mesto. Po vztrajnem dvoboju z Landom Norrisom je Ricciardo mladega Britanca prehitel v osmem krogu in bil do 21. kroga peti.
Po 21 krogih je zavil v boks in dobil trde pnevmatike, s katerimi naj bi z načrtovano strategijo enega samega postanka pripeljal do cilja dirke. Ricciardo je bil že dva kroga po postanku spet peti, dokler ga ni prehitel Albon, v zadnjem delu dirke pa se je uspel ubraniti napadov Landa Norrisa.
Dirka Nica Hülkenberga sta tvorili dve zelo raznoliki polovici. Ob startu je izgubil dve mesti in z enajstega zdrsnil na trinajsto mesto in imel težavno vožnjo na trdih pnevmatikah. S spremenjeno strategijo na dva postanka v boksu je po 27 krogih dobil srednje mehke pnevmatike, po 39 krogih pa mehke. To je pomenilo, da je v zadnjih 14 krogih lahko odločno napadel pred seboj vozeče tekmece. To se je izplačalo, saj je v 53. krogu prehitel Gaslyja, krog zatem pa še Pereza in tako do v cilj pripeljal na devetem mestu.
Nico Hülkenberg, št. 27, 11. startno mesto, 9. mesto v dirki
Danes osvojenih dveh točk sem res vesel, še posebno po tem, ko sem v prvem krogu izgubil dve mesti. Naša dirka je bila sestavljena iz dveh kontrastnih polovic. Prva ni bila dobra, saj sem v uvodnem krogu v prvih dveh ovinkih izgubil dve mesti, ko je nekaj dirkalnikov pred menoj zapeljalo nazaj na stezo. To mi je otežilo dirkanje, a je bila potem druga polovica veliko bolj zabavna. Odločili smo se za spremembo strategije na dva postanka – morda krog ali dva prepozno – in to je bila moja odločitev, potem pa smo začeli loviti tekmece pred nami. Imeli smo dobro hitrost in ritem ter nekaj zabavnih bojev, zato smo lahko zadovoljni, da smo danes osvojili dve točki.
Daniel Ricciardo, št. 3, 9. startno mesto, 6. mesto v dirki
Letos smo imeli kar nekaj zabavnih dirk in ta je nedvomno ena izmed takšnih. Načrtovali smo en sam postanek in videti je bilo, da se nam bodo ostali s strategijo dveh postankov na koncu približali, kar je v vse skupaj vneslo nekaj živčne napetosti. Dosegli smo naš cilj, da premagamo oba McLarena, kar nam vsekakor godi. Naša dirka je bila dobra in pokazali smo solidno hitrost. Užival sem v boju z Landom (Norrisom), ko sem ga na začetku nekajkrat prehitel in on mene nazaj, proti koncu dirke pa je spet pritiskal name. Vendar smo ubranili šesto mesto, kar je moštvu skupaj z Nicovo uvrstitvijo prineslo lepo število točk.
Cyril Abiteboul, generalni direktor Renault Sport Racing:
Najprej moramo potrditi, da je bila dirka v naši skupini spet enkrat izvrstna, z zelo odprtimi in vznemirljivimi strateškimi možnostmi za vse. Menim, da sta naša dirkača in celotno moštvo v dirki uživali. Daniel je speljal izvrstno in bil eden redkih dirkačev, ki so s strategijo enega postanka dirko tudi uspešno zaključili. Ko je Norris zavil v boks, smo se odločili za agresivno izbiro in ostali na stezi, da bi tako premagali oba McLarena, kar je tudi delovalo. Za Nica je pred dirko dogovorjena strategija predvidela tudi en postanek, a smo jo še pravočasno spremenili in Nico je ohranil hladno kri, ko je nazadoval. Proti koncu je na mehkih pnevmatikah lahko spet napredoval zahvaljujoč preudarnemu upravljanju na začetku dirke.
Danes smo videli krasno predstavo, takšno formulo 1 kot jo imamo radi, z veliko akcije na stezi. Zadovoljni smo z našim izkupičkom v ameriškem delu sezone doslej in lepo bero točk, ki smo jih osvojili v zadnjih dveh dirkah. Rad bi tudi čestital Lewisu Hamiltonu za njegov šesti naslov svetovnega prvaka. Posebno navdihujoče je gledati, kako on in njegovo moštvo dajejo vtis, da je vse lahko, čeprav je ta šport izredno zahteven do vsakogar, ki sodeluje v njem.
Izid VN ZDA, Austin – 56 krogov oziroma 308,405 km
Voznik | Država | Moštvo | Čas |
1. Valtteri Bottas | Fin. | Mercedes | 1 h 33 m 55,653 s |
2. Lewis Hamilton | V.B. | Mercedes | + 4,148 s |
3. Max Verstappen | Niz. | Red Bull – Honda | + 5,002 s |
4. Charles Leclerc | Mon. | Ferrari | + 52,239 s |
5. Alexander Albon | Taj. | Red Bull Racing – Honda | + 1 m 18,038 s |
6. Daniel Ricciardo | Avs. | Renault | + 1 m 30,366 s |
7. Lando Norris | V.B. | McLaren – Renault | + 1 m 30,764 s |
8. Carlos Sainz | Špa. | McLaren – Renault | – 1 krog |
9. Nico Hülkenberg | Nem. | Renault | – 1 krog |
10. Sergio Perez | Meh. | Racing Point – Mercedes | – 1 krog |
Najhitrejši krog dirke: Charles Leclerc (44.) 1 m 36,169 s, povprečna hitrost 206,374 km/h
Razvrstitev za svetovno prvenstvo dirkačev 2019
Voznik | Država | Moštvo | Točke |
1. Lewis Hamilton | 44 Velika Britanija | Mercedes | 381 |
2. Valtteri Bottas | 77 Finska | Mercedes | 314 |
3. Charles Leclerc | 16 Monako | Ferrari | 249 |
4. Max Verstappen | 33 Nizozemska | Red Bull Racing – Honda | 235 |
5. Sebastian Vettel | 5 Nemčija | Ferrari | 230 |
6. Alexander Albon | 23 Tajska | Torro Rosso / Red Bull – Honda | 84 * |
7. Carlos Sainz | 55 Španija | McLaren – Renault | 80 |
8. Pierre Gasly | 10 Francija | Red Bull / Torro Rosso – Honda | 77 * |
9. Daniel Ricciardo | 3 Avstralija | Renault | 46 |
10. Sergio Perez | 11 Mehika | Racing Point – Mercedes | 44 |
11. Lando Norris | 4 Velika Britanija | McLaren – Renault | 41 |
12. Nico Hülkenberg | 27 Nemčija | Renault | 37 |
13. Danil Kvjat | 26 Rusija | Torro Rosso – Honda | 34 |
14. Kimi Räikkönen | 7 Finska | Alfa Romeo – Ferrari | 31 |
15. Lance Stroll | 18 Kanada | Racing Point – Mercedes | 21 |
16. Kevin Magnussen | 20 Danska | Haas – Ferrari | 20 |
17. Romain Grosjean | 8 Francija | Haas – Ferrari | 8 |
18. Antonio Giovinazzi | 99 Italija | Alfa Romeo – Ferrari | 4 |
19. Robert Kubica | 88 Poljska | Williams – Mercedes | 1 |
20. George Russell | 63 Velika Britanija | Williams – Mercedes | 0 |
* Gasly in Albon sta z dirko za VN Belgije zamenjala moštvi; odtlej Gasly dirka za Torro Rosso, Albon pa za Red Bull.
Razvrstitev za svetovno prvenstvo konstruktorjev 2019
Moštvo | Država | Točke |
1. Mercedes | Nemčija | 695 |
2. Ferrari | Italija | 479 |
3. Red Bull Racing – Honda | Avstrija | 366 |
4. McLaren – Renault | Velika Britanija | 121 |
5. Renault | Francija | 83 |
6. Racing Point – Mercedes | Velika Britanija | 65 |
7. Torro Rosso – Honda | Italija | 64 |
8. Alfa Romeo – Ferrari | Švica | 35 |
9. Haas – Ferrari | ZDA | 28 |
10. Williams – Mercedes | Velika Britanija | 1 |
Spored dirk za svetovno prvenstvo formule 1 v letu 2019
1. | 17. marec | VN Avstralije | Melbourne |
2. | 31. marec | VN Bahrajna | Sakhir |
3. | 14. april | VN Kitajske | Šanghaj |
4. | 28. april | VN Azerbajdžana | Baku |
5. | 12. maj | VN Španije | Barcelona |
6. | 26. maj | VN Monaka | Monte Carlo |
7. | 9. junij | VN Kanade | Montreal |
8. | 23. junij | VN Francije | Le Castellet |
9. | 30. junij | VN Avstrije | Spielberg |
10. | 14. julij | VN Velike Britanije | Silverstone |
11. | 28. julij | VN Nemčije | Hockenheim |
12. | 4. avgust | VN Madžarske | Budimpešta |
13. | 1. september | VN Belgije | Spa-Francorchamps |
14. | 8. september | VN Italije | Monza |
15. | 22. september | VN Singapurja | Singapur |
16. | 29. september | VN Rusije | Soči |
17. | 13. oktober | VN Japonske | Suzuka |
18. | 27. oktober | VN Mehike | Ciudad de Mexico |
19. | 3. november | VN ZDA | Austin |
20. | 17. november | VN Brazilije | Sao Paulo |
21. | 1. december | VN Abu Dabija | Jas Marina |